kemal sunal filmleri Hotmail Şifremi Unuttum | Kemal Sunal Filmleri | Paylaşım Kralı

Beğendiysen Paylaş:)


Hotmail Şifremi Unuttum

14 Ocak 2014 Salı yazildi.

Hotmail sifremi unuttum diyorsaniz

Hotmail şifremi unuttum parolamı sıfırlama tekniği sayesinde kolay bir şekilde yeniden hesabınıza erişmek ister misiniz? O zaman sizler için bulduğumuz yöntem sayesinde kolay bir şekilde sizlere yardımcı olacak nitelikte hesabınızın şifresine sizlerin yöntemiyle ulaşabileceksiniz... Arkadaşlar bildiğiniz gibi şifreyi unuttuysanız gizli sorunuzdan kaydolurken seçtiğiniz soru ve cevap seçeneklerini yaparsanız ancak kurtarabilirsiniz.

Hotmail Şifremi Unuttum, Ne Yapmam Gerekiyor?

Bunun için yapılması gerekenler öncelikle hotmail hesabınızın şifresini sıfırlamak için TIKLAYIN "hesabınıza erişemiyor musunuz" bölümüne tıklayın daha sonra "parolamı unuttum" diyerek parola sıfıtlamaya tıklayın. Bu şekilde hotmail de kayırlı olan bir başka e-mail adresinize şifre gidecektir. Hotmail'de kayıt olurken ki e-posta adreslerini kullanmıyorsanız, açılan ekranda e-posta yenileme isteyebilirsiniz. Hotmail parolamı unuttum diyorsanız.

arkadaşlar anket yaparak çok kısa bir süre zarfında bağlantı adresi gelecektir. Ya da Hotmail.com adresindeki hotmail şifremi unuttum bölümüne tıklayarak görsele gelen karakterleri girin. Konum bilgileriniz ve gizli sorunuzun cevabı ile şifre yenileme bağlantınız 2. e-posta adresinize gelecektir. Bunun için diyeceklerimiz bu kadar gerisi size kalmış.

0 yorum :