Beğendiysen Paylaş:)


Cep Telefonuna Müzik Nasıl Yüklenir?

26 Eylül 2012 Çarşamba yazildi.

Merhaba millet, bugün, cep telefonuna müzik nasıl yüklenir? Onu anlatmaya çalışacağım. Aslında bu yöntemi yazı ile anlatmak daha kolay ama ben sizler için resim ile anlatmayı daha doğru buluyorum. Öncelikle cep telefonunuzun web seçeneğine yani internetine giriyorsunuz. Daha sonra url girme yerine http://tubidy.mobi/ yazıp giriyorsunuz ve karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran geliyor:

cep telefonuna müzik nasıl yüklenir

"Search" yazan yerin sol kısımında yani boşluğa indirmek istediğimiz şarkının adını yazıyoruz ve search'a tıklıyoruz. Örneğin aşağı resimdeki gibi:

cep telefonuna müzik nasıl yüklenir 2

Üstte gördüğünüz gibi  MP3 Download, 3GP Video Hi gibi seçenekler mevcut. Şimdi biz "3GP Video Hi" seçeneğine tıklayıp indirirsek eğer, video şeklinde indirmiş oluruz yani hem müzik çalar hem videosunu izleriz. MP3 Download seçeneğine tıklar indir dersek bu mp3 müzik olarak indirilir. Yani istediğiniz zaman onu alarm müziği, gelen arama müziği de yapabilirsiniz. Cep telefonuna müzik yükleme işlemini umarım anlamayan kalmamıştır.

Önemli Not: Arkadaşlar müzik indirme işlemini yapmadan önce telefonunuza internet paketi yapmanızı tavsiye ederim. Kontörünüzün çok gitmemesi için kendinize uygun bir internet paketi yapabilirsiniz.

Vodafone İnternet Paketleri: 1TL 1gün boyunca sınırsız, Abone Günlük CepNet yazıp 3636'ya gönderiyorsunuz. Haftalık 5TL, Abone Haftalık CepNet 3636 gönderiyorsunuz. Aylık paket için ise, CepNet 250 yazıp, 3636 ya gönderiyorsunuz ve ilk ay 7 tl daha sonra 14 oluyor.

Turkcell paketleri pahalı onun için sizlere Vodafone'u tavsiye ederim.

Bilgisayar'dan Cep Telefonuna Müzik Nasıl Yüklenir?

Arkadaşlar yukarıda anlattığımız işlem cep telefonundan müzik yükleme işlemiydi. Şimdi bilgisayar'dan nasıl yüklenir onu anlatalım. Hafıza kartınız varsa, Kart Raider isimli USB ürününüz olması gerekiyor. Çakmak tipinde olan bu ürünü bilgisayarcılar da kolaylıkla bulabilirsiniz. Bunu satın aldıktan sonra hafıza kartınızı "kart raider" isimli usb ye taktıktan sonra yükleme işlemini yapabilirsiniz. Bu ürünün tabi belirli bir kotası vardır 4 GB olanı var, 6 GB olanı var, 16 GB olanı var bunlardan hangisi iyidir diye soracak olursanız, o size bağlı 16 GB alırsanız iyice müzik doldurursunuz. Sadece hafıza kartı ile mi cep telefonuna indirme yapılır diye soracak olursanız hayır Blueetooth, ve PC Suite ile de yükleyebilirsiniz. Müzik nasıl yüklenir hâlâ bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum sorunu olan varsay yazsın cevaplarız.

8 yorum :

  1. internet paketimiz yoksa sınırsız internet olan biyerde wi-fi ile bağlanarak ücreti bize yansımadan şarkı indirebilirmiyiz peki

    YanıtlaSil
  2. cep telefonuna müzik nasıl yüklenir10 Ocak 2014 10:52

    İşte abi böyle paylaşımlar bekliyoruz sizden harbiden iyi bişey.

    YanıtlaSil
  3. telefona müzik yükleme işlemi oldukça kolaymış onu öğrenmiş olduk

    YanıtlaSil
  4. daha da iyilerini görmek isteriz bence program tarzında olsa ii olur

    YanıtlaSil
  5. evet güzel bir şey olmuş emeğinize sağlık ustaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. eywallah kardeşim cep telefona anında müziği yükledik sayenizde.

    YanıtlaSil
  7. sitenizi severek ve beğenerek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Ama şarkıyı yazdıktan sonra google play store açılıyor ve bişey indirmemi istiyor indirdiğim halde yine çııkıyo ve müzik yüklememi engelliyo

    YanıtlaSil