kemal sunal filmleri Turkcell Bedava İnternet | Kemal Sunal Filmleri | Paylaşım Kralı

Beğendiysen Paylaş:)


Turkcell Bedava İnternet

2 Ekim 2012 Salı yazildi.

Merhaba değerli takipçilerim, hepimizin cep telefonu var ve ne yazık ki internete girmek için çok kontör gidiyor. bu yazımızda Turkcell mobil internete bedava nasıl girilir ondan bahsetmek istiyorum. Telefondan girmek isteyen arkadaşlar için uyumlu olan proxy adreslerini girerek sizde ücretsiz mobil keyfini çıkarabilirsiniz. Telefonunuzun wap (internet) kısmını açıyorsunuz ve daha sonra, http://195.87.224.141.mianosm-proxy.appspot.com/ veya http://195.87.224.141.php.exorace.com bunlardan birini yazıyorsunuz ben test ettim gayet ikiside çalışıyor. Kontörsüz girmenizi tavsiye ederim. Bazen kontör kesebiliyor ama keseceğini pek sanmam. Bu adreslerden birini girdiğinizde karşınıza aşağıdaki mobile benzer bir ekran geliyor.

2012 Turkcell için bedava internet

Burada yapmanız gereken girmek istediğiniz web sitesinin adresini yazmanızdır. Facebook'a girmek isyorsanız üstte göstermiş olduğumuz gibi yazıp giriyorsunuz. 2012'de çıkan bu proxy serverler sayesinde artık rahatlıkla internette elimizde telefonumuz ile gezinebiliyoruz. Umarım sizde, 2012 Turkcell bedava internet paylaşımımızdan fayda sağlarsınız ve severek kullanırsınız.

6 yorum :

  1. Aradığın aşka da wep sitelerınede yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. calışmıyor kardeş açmıyor benim tel

    YanıtlaSil
  3. ben ikisinide denedim olmuyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinliklikle olmuyor. denedik bizde.

      Sil
  4. yalanını s*kym

    YanıtlaSil